KA131 Öğrenim Hareketliliği (Program Ülkeleri)

HAREKETLİLİK SONRASI

Aşağıda yer alan tüm belgelerin hareketlilik bitimini takiben 30 gün içinde yüklenmesi gerekmektedir.

Başvuru Portalı'na Yüklenmesi Gerekli Belgeler:

1. ve 2. maddelerde yer alan belgelerin karşı kurum tarafından direkt olarak erasmus_outgoing@itu.edu.tr e-posta adresine öğrenciyi de bilgi (cc) kısmına koyarak gönderilmesi gerekmektedir. Öğrencinin direkt olarak e-posta adresine gönderilen hiçbir belge kabul edilmemektedir.

1. Confirmation of Stay (Dönüş)

2. Transkript (Karşı kurumdan alınan)
Kalan hibenin yatırılması için öğrenci karşı kurumda alacağı derslerden,
Bir Dönem --> Minimum 21 AKTS
İki Dönem --> Minimum 42 AKTS başarmalıdır.

Ders Sayımı için Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

3. Online Language Support (OLS) Sonuç Belgesi

4. Pasaport giriş ve çıkış sayfası veya e-devletten ‘Yurda Giriş-Çıkış Belgesi’

5. AB Anketi
Yukarıda yer alan ilk dört belgeyi yükleyen öğrencilerimizin hareketlilikleri raporlanmaktadır. Akabinde, öğrencinin yapması gereken işlemler aşağıda sırasıyla belirtilmiştir:
1. “EU Survey” başlıklı e-posta İTÜ uzantılı e-posta adresinize gelecektir.
2. E-posta içerisinde yer alan link üzerinden AB Anketinin doldurulması gerekmektedir.
3. Doldurulan anketin PDF’inin Başvuru Portalı’na yüklenmesinin ardından uzmanınıza e-posta yoluyla bilgilendirme yapınız.

ÖNEMLİ:
Hareketliliğini başarılı veya başarısız tamamlayan tüm öğrencilerimizin aşağıdaki işlemleri takip etmeleri zorunludur!

Hareketlilik süresince alınan derslerin transfer işleminin gerçekleştirilmesi için karşı kuruma ait transkript belgesi, 2 şekilde teslim/işleme alınmaktadır:
1. Orijinal ıslak imzalı belge teslimi
    a) Uzman Randevusu
    b) Kontrol süreci sonrası uzman tarafından Öğrenci İşleri’ne bilgilendirme
2. Karşı kurum tarafından ofis e-posta adresine gönderi sağlanması
    a) Kontrol süreci sonrası uzman tarafından Öğrenci İşleri’ne bilgilendirme

Derslerinizin transfer işlemlerini Öğrenci Bilgi Sisteminizden kontrol edebilirsiniz.