HAREKETLİLİK SONRASI
Aşağıda yer alan tüm belgelerin hareketlilik bitimini takiben 30 gün içinde yüklenmesi gerekmektedir.
Başvuru Portalı'na Yüklenmesi Gerekli Belgeler:
1. ve 2. maddelerde yer alan belgelerin karşı kurum tarafından direkt olarak erasmus_outgoing@itu.edu.tr e-posta adresine öğrenciyi de bilgi (cc) kısmına koyarak gönderilmesi gerekmektedir. Öğrencinin direkt olarak e-posta adresine gönderilen hiçbir belge kabul edilmemektedir.
1. Confirmation of Stay (Dönüş)
2. Transkript (Karşı kurumdan alınan)
Kalan hibenin yatırılması için öğrenci karşı kurumda alacağı derslerden,
Bir Dönem --> Minimum 21 AKTS
İki Dönem --> Minimum 42 AKTS başarmalıdır.
Ders Sayımı için Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
3. Online Language Support (OLS) Sonuç Belgesi
4. Pasaport giriş ve çıkış sayfası veya e-devletten ‘Yurda Giriş-Çıkış Belgesi’
5. AB Anketi
Yukarıda yer alan ilk dört belgeyi yükleyen öğrencilerimizin hareketlilikleri raporlanmaktadır. Akabinde, öğrencinin yapması gereken işlemler aşağıda sırasıyla belirtilmiştir:
1. “EU Survey” başlıklı e-posta İTÜ uzantılı e-posta adresinize gelecektir.
2. E-posta içerisinde yer alan link üzerinden AB Anketinin doldurulması gerekmektedir.
3. Doldurulan anketin PDF’inin Başvuru Portalı’na yüklenmesinin ardından uzmanınıza e-posta yoluyla bilgilendirme yapınız.
ÖNEMLİ:
Hareketliliğini başarılı veya başarısız tamamlayan tüm öğrencilerimizin aşağıdaki işlemleri takip etmeleri zorunludur!
Hareketlilik süresince alınan derslerin transfer işleminin gerçekleştirilmesi için karşı kuruma ait transkript belgesi, 2 şekilde teslim/işleme alınmaktadır:
1. Orijinal ıslak imzalı belge teslimi
a) Uzman Randevusu
b) Kontrol süreci sonrası uzman tarafından Öğrenci İşleri’ne bilgilendirme
2. Karşı kurum tarafından ofis e-posta adresine gönderi sağlanması
a) Kontrol süreci sonrası uzman tarafından Öğrenci İşleri’ne bilgilendirme
Derslerinizin transfer işlemlerini Öğrenci Bilgi Sisteminizden kontrol edebilirsiniz.