Başvuru Portalı'na Yüklenmesi Gerekli Belgeler:
1. Mobility Agreement: Bilgisayarda doldurulmalıdır. Kendi imzanız gerekmektedir. "Receiving Institution" kısmı karşı kurumdaki Erasmus Ofisindeki yetkili kişi tarafından imzalanmalıdır.
Belgenin ‘Sending Institution’ kısmı, İTÜ'de bağlı olduğunuz bölüm/birim dekanlığı/daire başkalığı imzası gerekmektedir. Bu dokümanın ıslak imzalı ya da elektronik imzalı hali kabul edilebilir.
Erasmus+ Staff Mobility Agreement for Training
Tam zamanlı bir faaliyettir ve tam gün eğitim alınan süreler için hibe ödemesi yapılır.
Erasmus+ Staff Mobility Agreement for Teaching
Faaliyetin geçerli bir faaliyet olarak değerlendirilebilmesi için en az 8 ders saati ders verilmesi zorunludur. Faaliyetin 1 haftadan uzun gerçekleştiği durumlarda, verilmesi gereken zorunlu ders saatinin süre ile orantılı olarak artması gerekmektedir (örneğin, 1 hafta sürecek bir faaliyette 8 saat ders verilmesi zorunlu olduğundan, 2 hafta sürecek bir faaliyette en az 16 saat ders verilmesi zorunludur).
Ders verme ve eğitim alma faaliyetinin bir arada gerçekleştirildiği durumlarda, asgari ders verme süresi bir hafta ya da kısa süreli faaliyetler için 4 saattir.
Personel Hareketliliğinde, katılım sertifikasında yararlanıcının mücbir sebep dışında 2 günden az süre ile faaliyet gerçekleştirdiği ve/veya vermesi gerekenden daha az saat ders verdiğinin görüldüğü durumlarda, faaliyet geçersiz kabul edilir ve yararlanıcıya herhangi bir hibe ödemesi yapılmaz.
2. Görevlendirme Belgesi: Erasmus+ programı kapsamında Personel Eğitim Alma/Ders Verme aktivitesi için hareketlilik yapılacağına dair, personel bağlı olduğu birimden Yönetim Kurulu kararıyla görevlendirme talebinde bulunmalıdır. Talep oluştururken ekte yerleştirme sonucunuz, Erasmus hareketlilik sözleşmeniz (mobility agreement) ve kabul mektubunuzu bulundurmanız gerekmektedir. Yönetim kurulundan çıkan karar yazısını sisteme yükleyiniz.
3. Seyahat Sağlık Sigortası: Hareketlilik gerçekleştireceğiniz süreyi kapsayan ve ziyaret edilecek olan ülkede geçerli seyahat-sağlık sigortasının olması gerekmektedir.
4. Hesap Cüzdanı Fotokopisi: Vakıfbank’tan (farklı bankalarda komisyon uygulandığı için) açtıracağınız EURO hesabınıza ait hesap cüzdanınızın adınızı ve IBAN numarasını içeren sayfasının fotokopisi. Hesabınızı internet kullanımına açtırmanız önerilmektedir
5. Hibe Sözleşmesi: Taraflarca (İTÜ ve Katılımcı) imzalı belge
Yukarıda belirtilen belgelerinizi Başvuru Portalı’na yükledikten sonra, toplam alacağınız hibenin %70’i tutarında bir ön ödeme yapılacaktır.