2024 PROJE YILI (2. Başvuru İlan)
ERASMUS+ KA131 STAJ HAREKETLİLİĞİ

2024-1-TR01-KA131-HED-000236540
BAŞVURU TAKVİMİ

Başvuru İlanı:

02 Aralık 2025 – 22 Aralık 2025

Online Başvuru:

23 Aralık 2025 saat 09:00'dan
9 Ocak 2026 16:00'a kadar

Ön Değerlendirme İlanı:

16 Ocak 2026 

İtiraz ve İptal Süreci:

16- 21 Ocak 2026 saat 16:00’a kadar

Nihai Değerlendirme İlanı:

30 Ocak 2026


Bu ilana başvuru yapan öğrencilere ilişkin seçim sonuçları Türkiye Ulusal Ajans Başvuru Portalı üzerinden ve web sitemizden ilan edilecektir. Seçim sonuçları ve ön değerlendirme listesi ilan edildikten sonra seçim ve yerleştirme süreci ile ilgili tüm itiraz ve taleplerinizi itiraz ve iptal süreci içerisinde Turna Portal'a yüklenmelidir.

Mevcut ilan için 2024-1-TR01-KA131-HED-000236540 projesi kapsamında puan sıralamasında listenin en başındaki 50 öğrenci hibe ile desteklenecektir. Diğer kabul edilen öğrenciler hibesiz olarak bu staj hareketliliğinden yararlanmaya hak kazanmış olacaktır.

Başvuru Süreci
Tüm başvuru, seçim ve yerleştirme iş ve işlemleri Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yapılandırılan Türkiye Ulusal Ajans Başvuru Portalı üzerinden yürütülecektir. Başvuru için gerekli olan belgelerin, Başvuru Portalı'nın ilgili bölümüne yüklenmesi gerekmektedir. Başvuru işleminin yukarıda belirtilen tarih aralığında gerçekleşmesi gerekmektedir. Belirtilen tarih ve saatten sonra sisteme başvuru ya da belge yüklemesi yapılamayacaktır.

ÖNEMLİ:
1. Staj hareketliliğiniz en geç 31 Temmuz 2026 tarihine tamamlanmış olmalıdır. Hareketlilik bitiş tarihi 31 Temmuz 2026 tarihinden sonra olan hareketlilikler geçersiz sayılacaktır ve herhangi bir hibelendirme yapılamayacaktır.

2. E-posta adresimiz (erasmus_traineeship@itu.edu.tr) dışında başka adreslere gönderilen e-postalar cevaplanmayacaktır.

3. Erasmus+ programı başvurularında yalnızca itu.edu.tr uzantılı mail adreslerinizi kullanınız. Bunun için başvuru öncesi başvuru portalında yer alan Profil menüsünden e-mail adresinizi itu.edu.tr uzantılı mail adresinizle değiştirmelisiniz.

4. Online Başvuru süresince bilgilerinizde ve/veya belgelerinizde değişiklik yapabilirsiniz. Tamamlanmış başvurular üzerinde yapacağınız değişiklikler/güncellemelerde, son aşamada gerekli onayları vererek güncel başvuruyu tamamladığınızdan emin olun. Aksi taktirde işlemleriniz "Güncelleme" olarak kalacağından başvurunuz geçersiz sayılacaktır.

5. Öğrencilerin başvuru portalı üzerinde yapacağı düzeltme/güncelleme/değişiklik vb. işlemler, başvuru sürecinde yapılacak olup başvuru bitiş tarihinden sonra gelen düzeltme/güncelleme/değişiklik vb. istekleri hiçbir şekilde kabul edilmeyecektir.

6. Tercih bilgileri kısmında yapacağınız tercihin o kurum ya da kuruluş ile herhangi bir bağlantısı yoktur. Bu alanı sadece kabul mektubunu başvuru süresince yükleyen öğrencilerin doldurması zorunludur.

7. Online başvuru sırasında yaşanabilecek her türlü sıkıntı için ekran görüntüsü ile birlikte, başvuru sürecinde, e-posta adresimize başvurabilirsiniz. Önemli olan yaşanılan sorunun ne olduğu ve hangi tarih ve saatte başvuru yapılmış olduğunun göndereceğiniz e-posta ile gösterilmesidir.

8. Beyan edilmesi gereken belge ve bilgilerde eksik veya yanlış olması durumunda düzeltme için ek süre verilmeyecektir. Başvuru tamamlanmamış sayılıp değerlendirmeye alınmayacaktır.

9. Öğrenci beyan edilen bütün bilgilerinin doğru olduğunu bildirir ve verdiği bilgilerden herhangi birinin doğru olmadığının tespiti halinde, bundan doğacak sonuçları kabul eder.

10. Başvuru işlemine geçmeden önce mutlaka Gerekli Belgeler ve Seçim Kriterleri’ni inceleyiniz. Hibeler konusunda bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.

11. ÇAP öğrencileri İTÜ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'ndan alacağı transkript belgesini yüklemelidir.

12. Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ve iptaller işleme alınmayacaktır.

13. Ön Değerlendirme listesi, “İtiraz ve İptal Süreci” sonrasında güncellenebilir.